Встановлено дизельний двигун PEUGEOT 2,5 турбо ( при бажанні ставиться кулер ), коробка передач PEUGEOT пятиступенчата з гідравлічним циліндром щеплення, карданний вал з DAF-400, міст рідний.
Борт з рампой, підкрилками та паливним баком з LDV Convoy.
Передня дуга та боки борта алюмінієві.
Рампа працює від акомулятора.
Рампа в закритому положенні.
Борт посилено швелером.
Дваигун PEUGEOT 2.5 турбо дизель на Газелі.
Коробка передач, раздаточна коробка - рідні. Підключення до двигуна через перехідну плиту.
Встановлено кулер.
Охолодження радіатора може бути як примусове ( в рідному варіанті ), так і шляхом підклюння электровентиляторів ( включаються по необхіності ). У цьому ( кросовому ) варіанті їх можна відключити при подоланні водної перешкоди.
Повітрязабірник виводиться вгору, герметизується а далі "Море по колено". При нормальному постачанні двигуна повітрям, герметичності, його робота під водою не є фокусом.